S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » PORSCHE

Modely aut firmy Porsche

Porsche Abecedamodelu

 

Kategorie modelů aut firmy Porsche


Měřítko:
Výrobce:

CENA 390 Kč

Skladem



CENA 6 299 Kč

Skladem



CENA 990 Kč

Vyprodáno



CENA 1 090 Kč

Skladem
Novinka



CENA 390 Kč

Skladem
Novinka



CENA 1 090 Kč

Vyprodáno



CENA 435 Kč

Skladem
Novinka



CENA 1 090 Kč

Vyprodáno



CENA 1 090 Kč

Skladem



CENA 378 Kč

Skladem



CENA 990 Kč

Vyprodáno



CENA 950 Kč

Vyprodáno



CENA 1 035 Kč

Skladem



CENA 390 Kč

Vyprodáno



CENA 390 Kč

Skladem



CENA 398 Kč

Skladem



CENA 390 Kč

Skladem



CENA 390 Kč

Skladem



CENA 379 Kč

Skladem



CENA 900 Kč

Skladem



CENA 999 Kč

Skladem



CENA 999 Kč

Skladem



CENA 390 Kč

Skladem



CENA 1 240 Kč

Skladem



CENA 1 090 Kč

Skladem



CENA 169 Kč

Skladem



CENA 169 Kč

Skladem



CENA 1 090 Kč

Skladem



CENA 1 090 Kč

Skladem



CENA 1 090 Kč

Skladem


Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (zkráceně Porsche nebo Porsche AG), je německý výrobce sportovních aut. Automobilku založil roku 1931 vratislavický rodák Ferdinand Porsche. V roce 1890, když bylo Ferdinandovi Porsche 15 let, ho na naléhání poslal otec na studium do Vídně, kde pak pracoval v továrně Jacoba Lohrera. V roce 1900 vystavoval v Paříži svůj první vůz. Později byl pozván na velvyslanectví v Bernnu, kde se setkal s Adolfem Hitlerem. Na základě jeho přání navrhl v r. 1934 “volkswagen” – lidový vůz s motorem vzadu. Automobil se začal v roku 1936 masově vyrábět a jeho výroba skončila nedávno. V roce 1947 pokračoval Ferdinand Porche se svým synem v návrhu dalšího automobilu, tentokrát pod jejich jménem a nazvali ho – Porsche 356. V následujícím roce spolu založili automobilku. Ferdinand Porsche prodělal v roce 1951 mrtvici, zemřel 30. ledna 1952. Porsche má pověst výrobce špičkových sportovních vozidel, které jsou navzdory svému vysokému výkonu spolehlivé a poddajné pro denní užití, a také vysoké výrobní kvality a životnosti. V květnu 2006 bylo Porsche oceněno prvním místem za nejprestižnější luxusní automobilovou značku Institutem Luxusu, New York; dotazováno bylo více než 500 domácností s hrubým ročním příjmem nejméně 200 000$ a čistým jměním nejméně 750 000$. Současná modelová řada Porsche zahrnuje vozy od roadsteru (Boxster) po superauto (Carrera GT). Nejslavnějším modelem je bezpochyby Porsche 911. Budoucí plány zahrnují luxusní salón a muzeum Panamera. Porsche je také na špičce ve využití moderních technologií turbopřeplňování a je prvním kdo použil nastavitelnou geometrii lopatek v turbo-přeplňování v benzínem poháněném automobilu. Jako společnost je Porsche známé přizpůsobivostí měnícím se podmínkám trhu a finanční stabilitou, ponechávající si většinu produkce v Německu, v období, kdy se většina německých výrobců aut částečně stěhuje přinejmenším do východní Evropy nebo do zámoří. Centrála a hlavní závod sídlí stále ve Stuttgart-Zuffenhausenu, ale pro Cayenne a Carreru GT byla postavena nová továrna v Lipsku, ve východní části Německa. Produkce některých Boxsterů a Caymannů je z cizích zdrojů z Valmet Automotive ve Finsku. Společnost byla v poslední době nejúspěšnější a klade si cíle, být i nejvýnosnější automobilovou společností na světě. (v tabulkách zisku za prodanou jednotku je na tom nejlépeToyota). Porsche již mnoho let poskytuje konzultační servis i pro jiné automobilky: Studebaker, Seat, Daewoo, Subaru a Yugo konzultovali s Porsche inženýrství nebo motory. Porsche také pomáhalo Harley-Davidsonu navrhnout nový motor pro novější V-Rod motocykl či navrhovalo design nových českých tramvají Škoda. Pro Porsche je hlavní konkurencí bezpochyby italský výrobce Ferrari, ačkoli tradičně se jejich vozidla líbí zcela jiným osobnostem v stejných demografických podmínkách. Dalšími konkurenty jsou Lamborghini, Aston Martin, Mercedes-Benz, Maserati a BMW. V roce 2009 Volkswagen ovládl Porsche.